Wednesday, March 27, 2013

Wordless wednesday

Hee.. Sori ye arini mama ada kursus satu hari. So, sempat tepek gambar ni jer.. Sori kalau buat korang kembang tekak hii..

Inilah bukti ketidahsenonohan mama pipie.. Kerana berpegangkan kata2 seseorg yg bgtau taik telinga boleh keluar sendiri dan tidak perlu dikorek.. Nasib baik ada uncle syafi yg voluntarily buat operasi last sunday. So, ni lah hasil pengumpulan 5 tahun.. Huhuu... Sori syafi..

6 Responses so far.

  1. tak faham entry nie..huhu

  2. Rozita says:

    laaa... ko tak pernah korek? aku korek.. letak minyak dalam telinga la adak...tapi aku letak minyak jugak supaya taik telinga dia lembut.... ada minyak khas dia jual kat farmasi...

  3. mamapp says:

    hehe normi, mmg agak kurang faham ayat2 di atas tu..jgn marah ye..

    ita aku mmg xtau dan xbrani huuuuu .. nanti akutry cari ubat tu kt farmasi .tq ye

  4. ms.antz says:

    speechless... memang wordless wednesday....
    http://www.zahidahwahid.com/2013/01/king-2-heart/

  5. mamapp says:

    hii.. malu plak mama :)

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 339999 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors