Friday, March 15, 2013

Bestnye rombongan ke Domino's

Ni hasil dari rombongan syafi harini. Dah abis dimakannya.. Dia cerita dia dpt buat pizza sendiri.. Then makan pizza n orange juice kt sana. Pastu siap bawak balik lagi.. Lumayan sungguh.. Alhamdulillah.. He is so happy :)

8 Responses so far.

  1. haaaa, anna baru makan ja minggu lepas.. bila tgok, rasa nak makan lagi pon ada..hihhi

  2. wahhh.. siap tapau.... :D

  3. Hahahaha...jgn kata bebudak jerk sonok...kita yg tgk ni pun rs jeles...nak jugak...hahahaha

  4. kt kuantan xde dominos..huhu

  5. welcome to visit and like my facebook page:facebook.com/davidslovewedding ^_^

  6. mamapp says:

    haha mmg suka lah budak, mak budak dan cikgu cikgi pn tumpang gumbira.. alhamdulillah.. cuma mama pipie tak dpt merasa pizza tu sebab dah abis dimakannya

  7. Aku Anis says:

    wahh bestnye..lapar lah pulak rasanye..Dah lama tak mkn dominos

    Jom baca entri saya ni. Sdih tau :'(

    http://musicloveanisa.blogspot.com/2013/03/apa-dah-jadik-blog-hancurrrrrrrrrrrrrr.html

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 339999 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors