Thursday, May 26, 2011

Dah 4 tahun daa..

Salam semua.. sebenarnye nak wat entry ni dari pagi lg tapi tak berkesempatan huhu.. Aku nak ucapkan HAPPY ANNIVERSARY kepada diri aku dan hubby.. haha aci tak wish utk diri sendiri.

Alhamdulillah. Pejam.. celik.. dah 4 tahun kami bersama.. sememangnya selepas sahaja bertunang byk halangan yg menimpa.. sehinggalah kami berkahwin.. selepas syafi lahir baru hidup kami menjadi stabil. Syafi adalah lambang kemenangan kami dan dia jugalah buah hati pengarang jantung kami..

Buat hubby ku Syahir Izam, terima kasih kerana selalu ada bersama di sisi mama dan Syafi. Thanks for all the thing u have done. Ayah memang seorang ayah dan suami yg baik. Semoga keluarga kita sentiasa berada dalam keberkatan dan dalam rahmat Allah. I LOVE U SO MUCH.. mwaaah.. korang tolong doakan kebahagian kami dan semoga kami murah rezki ye.. insya allah kalau anak sorang lagi mmg syukur sgt2..

Hmm.. nak sambut ke anniversary ni? Rasanya everyday pon mcm dh anniversary dah.. buat apa nak membazir kan.. ok, tu jer.. tata..


*NOTIFICATION*

This email (including any attachment) may contain privileged and/or confidential information intended solely for the named person’s use only. If you are not the intended recipient (or responsible for delivery of the message to such person) or if you have inadvertently received this email, you should destroy or delete this message and notify the sender by reply email accordingly. All opinions, conclusions and other information in this message that do not relate to the official business of Ultimate Print Sdn Bhd shall be understood as neither given nor endorsed by Ultimate Print Sdn Bhd. Ultimate Print Sdn Bhd accepts no liability for the content of this email or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided, unless that information is subsequently confirmed in writing.

8 Responses so far.

  1. Mrs.Yie says:

    selamat menyambut hari ulangtahun perkahwinan yg ke 4 buat kak su,suami dan syafie.. :)

  2. meaw says:

    waaaa,romantiknya kak...btw...happy aniberseri :)

  3. wmaziati says:

    happy aniversary....moga berkekalan ke akhir hayat...amin

  4. Puanbee2 says:

    selamat ulangtahun mama syafi , bee doakan mama murah rezeki dan dapat cahay mata lagi dan lagi ek....

  5. wah..selamat ulang tahun perkahwinan kak!

  6. Happy anniversary.. comel kek kecik tu..

  7. Rozita says:

    wah... apasal boleh terlepas entry ko yg ni?...

    dulu masa ko kawen aku tgh sebok berpantang kan? sampai aku pun ko lupa nak jemput... huhu... sob...sob... sedih aku tau masa tu... nasib aku tgh pantang kalau tak sure aku serang gak rumah ko masa tu...sambil bawak parang dan naik pelamin cari pengantin... hehe.. sila bayangkan ok...

    apa pun dah 4 tahun berlalu kan... semoga rumahtangga yang dibina kekal selamanya dan dihiasi dengan sulaman bahagia plus... meh kita tambah anak reramai... hehe...

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 339999 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors