Friday, May 21, 2010

Babai syafi, babai ayah..

Babai syafi n ayah.. mama nak gi kursus ni..
jangan nakal2 tau.. kul 7.45 nak berangkat dah ni...
azam gi kursus ni nak main puas2 biar release tension hahaha..
pastu nak makan puas2 gak hua hua hua..
pastu nak tido n rehat dari tugas as a mommy utk 3 hari..
boleh gituh.. harap2 epas balik nanti refresh sudah diri aku ini hehe..

mlm tadi berborak dgn syafi.. aku bgtau yg esok mlm aku takde umah. aku tak balik umah .. dia jawab "mama balik laa.." huhuuu

5 Responses so far.

  1. nza says:

    slamat brkursus..sskali cuti dr t.jawab....

  2. MAMASYAZA says:

    selamat berkursus, yup kita pun memang patut manjakan diri kita...pegi berkursus sambil rehatkan badan, makan makanan yg sedap2..relaxkan minda...pastu baru freshhh...segar bugarr

  3. alaa...kesian syafi...dah rindu kat mamanyer..

  4. ehem..traffic jem..pon..pon.. :D

  5. adda says:

    uih.. akhirnya kursus dh tamat semalam.. hasilnya.. syafi ok jer.. sesekali teringatkan mama dia. bila call tanya "bila mama balik?" hehe cute kan..

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 339999 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors