Sunday, October 4, 2009

Pergi beraye kat umah fara adura..

Tadik aku pergi beraye kt umah fara.. sgt best dpt jmpa2.. nk jmpa kt muar arituh nampaknyer tak terlaksana.. semuanye bz dgn hal memasing.. aku plak asyik x bwk tepon ajer.. ye la pakai baju kurung takde poket so malas nk usung hp sana sini. kang ilang plak..

sebenarnyer aku nk update citer raye ni.. tp masa x mangizinkan sebab mata aku ni dh separuh tertutup ni.. nanti lah aku update yek.. sementara itu, layan video syafi n sofea tgh main masa kitaorg gather kt jm beriani arituh.. layann.. diorang dh geng tuh..

video

6 Responses so far.

  1. Mrs. Adz says:

    ala cutenya diorg berdua ni main..suka la tu sebab dah ade kawan..ish kangsampai ke besar berkawan lagi bestkan..mak sama mak pun berkawan..

  2. comel jer lah diorng berdua nie...lari sana lari sini..kamceng erk diorng berdua nie..cam gak mama diorng...

  3. nza says:

    dh jupe geng sebaya apa lg. Bebudk cpt je brkawan....

  4. Noy says:

    bila nak dtg umah noy ni...hehehe

  5. waaa beraya umah fara..bile nk beraya umah kita ..ekekek:p

  6. adda says:

    tu la dh mak berkawan anak pun berkawan skali hehe.. noy, kena sponsor tiket nih hahaha

    suziey, kalau ada jmputan boleh ajer ekekke

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 339999 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors