MY BLOG - Tagged

Terima tag ini dari Noy & Idah Laili (classmate aku dolu..). Tenkiu noy & idah.. nasib senang ajer tag ni hihi..

1) Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
@>>-- S Y a F i P u N y e R C e r I Ta --<<@
Nama ni mmg sesuai sgt dgn blog ni sebab asalnya nak citer pasal syafi ajer.. sebab takut terlupa nanti dia dh besar dh lupa apa yg jadi sepanjang perjalanan hidup syafi & sepanjang perjalanan aku sebagai mama syafi.. aku kan pelupa..

2) Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
http://mama-syafi.blogspot.com
hmm.. sebab mama syafi yg tulis blog nih, bukan syafi. hee hee..

3) Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?Method????
hm.. senang jer.. tulis apa jer yg aku aku ingin tulis.. simple n mudah banget..

4)Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?
T A K P E R N A H ! ! !
dah penat2 buat, wat pe nak senang je hapuskan.. penat woo..

5) Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?
Noy?? hmm.. walaupun aku tak penah jumpa noy tp aku tau dia seorang ibu yang baik, cam aku gak (hihi.. perasan..).. seorang ibu n wanita cam aku gak.. seorang isteri, sama status dgn aku gak.. agaknyer sebab tu rasa sgt mesra.. cam geng lama plak.. leh share cerita sal anak2 n etc.. semoga persahabatan ini kekal yek..

Idah Laili??? dulu mmg sekelas dgn dia.. dalam kelas tu tak brape ramai perempuan so, kitaorg yg perempuan ni agak rapat gak.. cuma lepas masuk U ni memasing tak brape rajin nak contact. berau nih jumpa baik tu pun memula dlm frenster.. pastu x sangka berblog2 plak kitaorg nih.. best banget.. rasa nak jumpa je idah n aniq yg montel tuh.. tah bila berkesempatan kan..

6) Senaraikan 5 orang yang akan anda tag.
hmm.. nak tag sape eh..
1. Kay - Keabadian Cinta
2. Dhia - PiCTuRe Of My LiFe
3. .: ShAqUrA :. ~~tO LoVe aNd tO bE LoVeD~~
4. Ummi Nur Aleesya
5. Fara - All my life
6. ummi afifah
7. Kak Zu

mamapp

Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..

Post a Comment

Words of wisdom

Previous Post Next Post