Thursday, March 26, 2009

Melangkah dan terus Melangkah..

Selain dari sibuk memanjat semua menda, Syafi sekarang sedang berusaha untuk berjalan.. nampak lah usaha dia tuh.. dia voluntarily nak berjalan.. sangat hepi tgk dia berjalan.. sambil jalan mesti tersengeh2.. sangat manis anak bujang aku tuh.. arituh aku kira step dia ada gak 10 steps.. pastu dia dah x berani dah.. gayat kot.. mcm aku ckp dia boleh jalan cuma dia tanak jer.. takpe lah, aku sabar menanti.. aku tak paksa dia suh cepat2 jalan.. let him take his own time.. sabar je laa..

yg frustnyer, x dpt letak gambo kat sini.. takpe lah.. sabar, sabar.. nanti dh dpt cable tu baru leh upload byk2..

5 Responses so far.

  1. Nurhayati says:

    Zara pun dah mula jalan.. dapat la tapak 5-6 pastu jatuh hihihi mesti comel je Syafi nak jalan kan... sabtu ni baru tau berat Zara.. ada checkup.. rasanye mmg berat sangat..tengok la ketul2 dia hehehe ;)

    Syafi ni dah besar mesti encem :)

  2. adda says:

    zara dgn syafi beza dlm sebulan je kan.. kiranya zara cepat dr syafi lah.. syafi lambat sket jalan.. zara pn cantek.. masa dia kecik cam muka u lah.. nanti update ye berat zara.. rasanya syafi ni bukan jenis budak yg berisi.. apsal yati ni nampak cam familiar sgt yekk.. ada sek kat johor ke dulu?

  3. KesahKu says:

    adda..
    baik ko stand by ngan stamina yg cukupp tingggi...
    bersiap sedia bila syafi dah terer jalan betul2 ngn berlari...
    hehehehheheh

  4. adura says:

    Go..go Syafi..u can do it..he3.Sofea lambat jalan dulu..setahun lebih baru nak jalan..kalo da jalan, hah..xcukup kaki nak kejor die..ekeke

  5. adda says:

    waa.. yanti n adura.. thanks for the advise.. tp korang punye pesanan nih wat aku risau la plak.. sekrg ni susah nak jaga sebab dia suke manjat.. nanti dh jalan camne plak.. kena exercise lebih nih..

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 339999 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors