Jumpa Kay, Jue & PIjah

Hari jumaat kay tepon aku bgtau yg ju akan turun KL hari sabtu.. dah lama tak jmpa jue.. paling latest 2-3 bulan lepas.. refer entry aku yg lepas2.. rindu ssgt dgn ju kawan sorang aku nih.. memula ingatkan hari sabtu nk jmpa.. tp disebabkan aku keje.. pastu cenggitu cenggini aleh2 tak sempat sebab dh malas.. last2 hari ahad baru dpt jmpa..

ingatkan nak keluar pagi sket tp ada hal.. pastu tunggu syafi zzzz... dulu.. tgk lah camne syafi tido.. tertonggeng haha.. dia mmg tido camnih.. jgn heran plak.. tgn plak pegang botol susu.. pastu tergolek sana sini..

akhirnye pukul 4 baru sampai umah kay kat subang bestari.. dpt gak le melawat umah baru kawan aku nih.. anak kay, iman lahir sehari lewat dari syafi.. kira beza umur syafi n iman cuma 1 hari jer.. aku ingat lagi mlm tu aku sms kay bgtau aku dah selamat bersalin.. aleh2 esoknyer dia bgtau dia pn selamat bersalin hihi.. masa tu aku sepatutnye due 2 minggu lagi.. kay plak seminggu lagik.. hehe.. tgk gambar iman n syafi.. nampak syafi lebih besar kan..

dari umah kay kitaorg terus tuju ke pudu sebab ju nak belik tiket balik kuantan.. sampai pudu kul 6.. dpt tiket kul 9mlm.. hmm.. lama lagik.. so, aku ajak ju pi mid valley dulu.. makan dulu ke, jalan2 dulu ker.. tak sangka plak yg arituh pijah pn ada kat mid valley.. apalagik kitaorg terus la serbu breadstory pijah tuh.. best betul dpt berkumpul cam dulu2.. mmg kelam kabut sebab nk kejar masa.. makan pizz hut masa tuh pn rasa cam nak tercekik jer dek nak cepat sgt.. lepas mkn tu dh kul 8.30mlm.. alamak berdebar2 betul takut ju tertinggal bas.. terkocoh kacah syahir drive kete ke bus station pekeliling.. alhamdulillah masa sampai tuh dlm kul 9.05mlm bas tak berlepas lagik.. huh, penat terkejar2 nih.. gambar klcc waktu mlm kt atas tu diambil dari pekeliling.. cantik kan..

mamapp

Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..

4 Comments

Words of wisdom

  1. mummy qis suka tgk view klcc wktu mlm2...bila blk umah PIL suka dok dpn umah tgk klcc...sgtttttt cantik...

    ReplyDelete
  2. mmg sgt cantik kan qis.. sejuk mata memandang

    ReplyDelete
  3. Adda,
    Pijah masih otai Mvalley ke???

    ReplyDelete
  4. oh yeah, bukan mid valley ajer.. the mall, one utama dan beberapa lg kawasan jajahan dia ..

    ReplyDelete
Previous Post Next Post