Wednesday, January 28, 2009

Demam

dah 6 hari x update blog.. banyak gak mende nak cerita.. sempena tahun baru cina nih, aku sekeluarga balik muo.. bestnyer dpt balik kg.. penat badan nih pun rasanya dh sampai tahap maksima dah.. nasib baik kebetulan ada public holiday, leh la aku cuti.. sebab dah tak larat sgt aku minta kelepasan cuti dari bos aku hari sabtu tuh.. alhamdulillah dapat.. agaknye dia pun faham.. minggu lepas jumaat sabtu aku balik kul 10mlm.. pastu 2 hari testing dalam kilang.. berdiri satu hari.. mana tak pancit.. hasil nyer hari sabtu tu tekak aku pun perit dan selsema.. demam hehe.. sampai le hari nih.. baru baik sket2 jer.. suara dah jd suara jon bon jovi dah nih..

sebenarnye syafi batuk n selsema dulu dr aku.. pepagi jumaat dia dah kene.. aku plak kene hari sabtu.. alahai, dalam hati aku ckp.. alahai xsyok la balik kg kali nih sebab badan x best..

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 339999 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors