Saturday, November 8, 2008

Alhamdulillah, dah jumpa..

Baru je tadi peristiwa nih berlaku, dlm 1/2 jam tadi.. kan aku nih dah nak audit IQA kan, so aku dgn rajinnyer pun nak mengemaskan lah dokumen2 kat dalam cabinet aku dah melampau byk tuh, nak buang mana2 brg yg dah obsolete.. so, aku pun buat ler kejer.. angkat barang dari cabinet, kuarkan n masukkan dalam kotak.. bila aku nak bergerak dari kotak ke kabinet balik, aleh2 aku ternampak satu benda warna emas atas lantai.. alhamdulillah gelang aku rupanya.. jumpa akhirnya.. agaknyer memang lum masanyer dia hilang lagi.. hepi ar aku terlompat2 dalam opis lantaklah sapa yg nampak pun..

so, aku saspect gelang tuh tersangkut kat buku atau apa2 laa masa aku nak masukkan barang dlm kabinet tuh.. so, dia tertanggal n termasuk dlm kabinet.. so, bila aku angkat keluar balik barang2 tu semula, jumpa laa... alhamdulilah..

4 Responses so far.

  1. Aizura says:

    wah... hidup kembali ceria.. gelang tersayang dh jumpa.. pasni kena btul2 alert laa.. make sure ikat ketat2.. hehe..

  2. Alhamdulillah... lega dah jumpa ye... :)

  3. adda says:

    yea.. alhamdulillah yg x terkira.. lepas nih mmg kena ikat seketat2nyer.. tq concern gak korang kt aku

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 339999 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors