Syafi tumbuh gigi

Hari sabtu sebelum aku pegi keje. Mil aku ckp yg syafi dah mula nak tumbuh gigi. kalau rasa dgn jari dah boleh rasa dah. so, lepas balik dari keje sabtu arituh terus aku terus pergi cari syafi n rasa gusi bahagian bawah dia.. hehe ada rasa tajam tajam gituh.. hehe.. gumbiranya..anak mama dah nak ada gigi..patutlah sepanjang raya tuh dia asyik duk gigit lengan adik2 aku yg teramat rajin nyer dukung dia.. kepala lutut aku n syahir pun selalu jd mangsa gigitan dia.. rupanya nak tumbuh gigi. alhamdulillah dia x meragam n demam..

p/s: aku x dpt amik gambo gigi dia.. everytime nak buka mulut dia, mesti dia jelir lidah.. so susah nak shoot..

mamapp

Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..

Post a Comment

Words of wisdom

Previous Post Next Post