Tuesday, September 23, 2008

What syafi likes & dislikes

What syafi likes?
Macam entry aku yg terdahulu, syafi suka sgt dgn henphone mama.. dia suka juga dgn handbag mama, beg syafi, tali pinggang ayah, tali reben bantal peluk ayah (bila tali tu terurai) dan benda2 bertali yang seumpama dgn nyer, menda2 plastik.. nak tau apa yg syafi suka buat? dia suka jilat, suka gigit n suka kunyah..

What syafi doesn't like?
Ada satu menda yg mama dah perasan dia tak suka.. iaitu vacuum cleaner.. sebab everytime mama guna vacuum terus jer dia nangis n tengok vacuum dgn expression takut (cam vacuum tu nak makan dia jer)..

Malam tadi ayah vacuum bilik setelah dgn berjayanyer dia sepahkan muruku dalam bilik. bila on jer vacuum tuh terus syafi lari kat aku.. pastu bila aku dirikan dia, terus dia menggelupur nak lari cam ler vacuum tu ada kaki nak kejar dia.. sampai aku kena bwk dia turun sekejap biar syahir setel dulu baru kitaorg masuk balik..

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 339999 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors