Friday, August 8, 2008

Nyaris jer

Semalam aku duk main2 dgn syafi.. sampai la dia merengek mintak susu.. masa aku tgh wat susu tu sambil duk kat tepi katil, syafi masa tu tgh baring n golek2 kat tgh katil.. ok la tu, kira selamat ler.. lagipun bantal sket punye tinggi aku letak kat keliling katil.. aku pun dgn aman nyer buat susu.. tetiba aku jenguk kat sebelah kiri aku nampak kepala syafi keluar antara celah2 bantal.. kiranye masa tuh kepala dia dah terjuntai keluar katil.. badan kat atas katil.. apalagi, menjerit aku.. muka budak tu plak innocent giler.. siap sengeh2 lagi.. alahai anak mama nih.. berdebar jugak la aku nih.. kira nyaris2 jer tuh.. kalau aku x perasan ada jatuh

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 339999 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors