Blog mama bermula..

Sebenarnyer aku xpernah plan nak buat blog.. tapi harini aku browse satu blog seorg mama tentang anak dia.. bestnyer aku baca.. terus terfikir utk buat satu blog utk syafi, anak aku yang sedang membesar tuh.. sekarang nih baru 5 bulan, tp dah ada beberapa perkara yg aku dah x ingat sgt.. contohnya tarikh dia mula meniarap etc.. so, selapas difikir2 bagus gak ada blog.. then, lahir la blog aku yg x seberapa nih..

mamapp

Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..

2 Comments

Words of wisdom

  1. wowww...dah hampir 10 tahun mama dalam dunia blog ni kan. Hebat mama. GV harap GV pun dapat kekalkan blog GV untuk lebih 10 tahun juga nanti. Tahun 2008 ni lagu Faizal Tahir banyak popular macam Sampai Syurga, Cuba, Kerna Kamu, Gemuruh etc. Lagu Dingin Ziana Zain juga sangat popular tahun ini.

    ReplyDelete
  2. Tq gv sudi baca post pertama mama. Boleh ingat lagi ye zaman ni lagu APA Yang best. Seingat mama tahun ni Ada pilihan sebab masa lepas Syafi Umur seminggu bila mama keluar rumah terkejut tgk byk poster Di jalanraya. Dah lama Kan. Masa ni Umur Syafi baru 5 Bulan. Sekarang dah 9 tahun dah dia

    ReplyDelete
Previous Post Next Post