Friday, June 16, 2017

Nombor Yang patut disimpan menjelang raya


Sempena raya ni tentu ramai Yang meninggalkan rumah untuk pulang ke kampung. Mama syorkan korang semua simpanlah no telefon Yang penting-penting dlm handphone siap-siap. Ye lah kita tak tau apa Akan terjadi sepanjang perjalanan kita pergi beraya Tu Kan.

Takyah tunggu raya sekarang ni pun Sana sini Ada je kes pecah rumah. Ye laa nak raya Kan,memasing nak Cari duit lebih la Tu. Trend Di area perumahan mama ni selalu nak raya mmg ada mangkuk ayun Yang suka Sgt masa ni untuk pecah rumah. Dah Ramai jiran Yang kena dah. Mudah-mudahan kita dijauhkan Dari kejahatan manusia.

So kalau Ada apa masalah boleh lah call nombor telefon balai polis Yang berdekatan ye.. semua no telefon polis Di semenanjung Malaysia Ada ni so tak le risau kalau nak beraya sakan pusing satu Malaysia pun Kan.

Bukit Aman - 03-22662222
MCC - 03-20319999/ 03-22663333

PERLIS
IPK Perlis - 04-9082222
IPD Padang Besar - 04-9492222
IPD Kangar - 04-9082222
IPD Arau - 04-9861222

PULAU PINANG
IPK P.Pinang - 04-2221522
IPD Timur Laut - 04-2181822
IPD Barat Daya - 04-8662222
IPD Seberang Perai U - 04-5762222
IPD Seberang Perai T - 04-5382222
IPD Seberang Perai S - 04-5858222

KEDAH
IPK Kedah - 04-7741222
IPD Kubang Pasu - 04-9172222
IPD Padang Terap - 04-7866222
IPD Kota Setar - 04-7747222
IPD Sik - 04-4695222
IPD Pendang - 04-7596222
IPD Yan - 04-4655222
IPD Kuala Muda - 04-4299222
IPD Baling - 04-4708222
IPD Kulim - 04-4906222
IPD Bdr Baharu - 04-4077222
IPD Langkawi - 04-9666222

PERAK
IPK Perak - 05-2451222
IPD Ipoh - 05-2451500
IPD Taiping - 05-8291222
IPD Batu Gajah - 05-3629222
IPD Manjung - 05-6899222
IPD Hilir Perak - 05-6299222
IPD Kuala Kangsar - 05-7762222
IPD Sg Siput - 05-5982222
IPD Gerik - 05-7912222
IPD Perak Tengah - 05-3712222
IPD Tanjung Malim - 05-4528222
IPD Kerian - 05-7215222
IPD Tapah - 05-4011222
IPD Kampar - 05-4652222
IPD Selama - 05-8394222
IPD Pengkalan Hulu - 05-4778222

SELANGOR
IPK Selangor - 03-55145222
IPD Kajang - 03-89114222
IPD Shah Alam - 03-55202222
IPD Sepang - 03-87062222
IPD Hulu S'gor - 03-60641222
IPD Kuala Langat - 03-31872222
IPD Petaling Jaya - 03-79662222
IPD Sabak Bernam - 03-32242222
IPD Ampang Jaya - 03-42897222
IPD Kuala S'gor - 03-32891222
IPD Subang Jaya - 03-78627222
IPD Gombak - 03-61262222
IPD Serdang - 03-80620261
IPD Klang U - 03-32919614
IPD Klang S - 03-33712222
IPD Sg Buloh - 03-61561222
IPD KLIA - 03-87768333

KUALA LUMPUR
IPK Kuala Lumpur - 03-21460522
IPD Dang Wangi - 03-26002222
IPD Brickfields - 03-90516222
IPD Cheras - 03-92842222
IPD Sentul - 03-62562222
IPD Putrajaya - 03-88862222
Balai Trafik K.L. - 03-20719999

NEGERI SEMBILAN
IPK N. Sembilan - 06-7619999
IPD Seremban - 06-6014999
IPD Kuala Pilah - 06-4842999
IPD Port Dickson - 06-6462999
IPD Tampin - 06-4431999
IPD Jelebu - 06-6137999
IPD Jempol - 06-4583449
IPD Rembau - 06-6851999
IPD Nilai - 06-7584999

MELAKA
IPK Melaka - 06-2854222
IPD Melaka Tengah - 06-2842222
IPD Alor Gajah - 06-5562222
IPD Jasin - 06-5292222

JOHOR
IPK Johor - 07-2254422
IPD Johor Bahru U - 07-5561222
IPD Johor Bathru S - 07-2232222
IPD Kluang - 07-7722222
IPD Batu Pahat - 07-4341222
IPD Muar - 07-9526222
IPD Seri Alam - 07-3864222
IPD Nusa Jaya - 07-5114222
IPD Pontian - 07-6871222
IPD Segamat - 07-9312222
IPD Kota Tinggi - 07-8831222
IPD Kulai Jaya - 07-6632222
IPD Mersing - 07-7992222
IPD Ledang - 07-9781222

PAHANG
IPK Pahang - 09-5052222
IPD Kuantan - 09-5652222
IPD Pekan - 09-4221222
IPD Rompin - 09-4145222
IPD Temerloh - 09-2716222
IPD Jerantut - 09-2662222
IPD Raub - 09-3552222
IPD Bentong - 09-2222222
IPD Cameron H'land - 05-4911222
IPD Maran - 09-4771222
IPD Kuala Lipis - 09-3122222
IPD Bera - 09-2508222

TERENGGANU
IPK Terengganu - 096354722
IPD Besut - 09-6956222
IPD Setiu - 09-6098222
IPD K. Terengganu - 09-6322222
IPD H. Terengganu - 09-6811222
IPD Marang - 09-6182222
IPD Dungun - 09-6482222
IPD Kemaman - 09-8592222

KELANTAN
IPK Kelantan - 09-7455622
IPD Kota Bharu - 09-7752200
IPD Pasir Mas - 09-7932222
IPD Tumpat - 09-7257222
IPD Tanah Merah - 09-9556222
IPD Kuala Krai - 09-9666222
IPD Pasir Puteh - 09-7867222
IPD Machang - 09-9751222
IPD Gua Musang - 09-9121222
IPD Bachok - 09-7788222
IPD Jeli - 09-9440204

13 Responses so far.

  1. Boleh dijadikan rujukan nanti..tq sharing

  2. Adam says:

    Terima kasih banyak2. Banyak2

  3. Berguna untuk yang balik ke kampung.
    Tk

  4. mamapp says:

    Tq u ol sudi dtg sini. Ambil lah no penting tu

  5. betul jgk tu...tq share kn

  6. mamapp says:

    Tq for reading nor

  7. Bagus simpan no no penting ni ye MS. Apa apa hal senang call

  8. Aiman says:

    terima kasih atas perkongsian mamapp. IPD temerloh ada

    helloaiman

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Barang baik

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 339999 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

About Me

My photo
Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..