Tuesday, June 27, 2017

Lebuhraya mula sesak

Assalamualaikum.. harini, raya ke tiga mama baru nak balik kampung menuju ke selatan. Nampak lane sebelah Dari selatan menuju ke kl, bermula Dari simpang ampat lagi lagi dah mula banyak kereta Tu. Ramai dah mula kerja esok  ke? Ni mama update setakat jam 7.20 mlm laa ye.  Boleh tahan gak Tu harap sesiapa yg stuck Tu bertabahlah la ye.



Kepada sesiapa yg balik ke kl Tu hati-hati ye. Siapa balik ke selatan harini? Angkat Tangan 🙋

10 Responses so far.

  1. Aiman says:

    saya tak. hehe semoga semuanya selamat dalam perjalanan

    helloaiman

  2. Balik awal semalam..tu x bpe jem

  3. Raya kedua sy dah balik sbb rabu dah keje

  4. ctfand says:

    Saya masih bercuti...he he. Balik pun memang tak jem sebab akan naik flight..

  5. mamapp says:

    Eloklah yg nak balik Tu rancang perjalanan elok2. Yg bercuti Tu yeayy jom Sambung raya

  6. mrhanafi says:

    memang parah kalau kena jammed..

    kereta kalau boleh jadikan rumah kedua sahaja...

  7. mamapp says:

    Tu la stress dibuatnye kan

  8. umi alya says:

    Tak suka jem, stress weyhhhhh

  9. mamapp says:

    Haha siapa yg x stress kan

  10. alhamdulillah tahun ini Sop bebas dari kesesakan jalan raya untuk beraya walaupun dah ke trg - kl, kl - cameron. huhuhu

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 339999 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors