Sunday, October 26, 2014

Ke taman rama-rama lagi

Kami balik utk bawa nenek syafi g amik darah di klinik kesihatan kat kampung. Semoga result ok.

Otw nk balik shah alam mama bawa la budak sorang  ni ke taman rama - rama melaka. Mmg sejak kecil ni tempat feveret dia. Lagi2 skrg tgh suka nyanyi lagi dari ulat jd kepompong  tu. Asyik minta dibawa ke sini so baru harini ada kesempatan.

Anyway tiket masuk dah naik iaitu rm15 utk dewasa dan rm8 utk kanak2 3-12 tahun..

Gambo x byk ambil sebab dh selalu sgt ke sini hehe

14 Responses so far.

  1. Lama dah tak ke sana, lama juga tak ke sini :)

  2. Nurhayati says:

    Xpernah pegi taman rama2 sini. Kalau ke melaka bole la ke sana nanti. Eh zara pun ada nyanyi lagi rama2 tu kepompong bagai. Dulu time diriku kat sekolah xde rsnya nyanyi lagu tu hihi

  3. ada ular juga kat sini.

  4. mamapp says:

    EnpayarUtama selalu pergi sini juga ke? ok la kan sebab ada byk binatang kt sini.

    Yati, seronok juga bawa budak2 kt sini. sini tak terasa panas sgt sebab penuh dgn pokok2. so tak kena cahaya matahari sebab ada shading.

    thomas, bukan ular sahaja, buaya, ikan, burung pun ada. dulu ada harimau tapi skrg dah takde

  5. Teringin nak pergi ke taman rama-rama tapi tak boleh sebab alergik dengan rama-rama.

  6. Mesti hati girang ni..

  7. Salam blogwalking here :)

    taman rama2 dekat melaka ke ni? suka sgt pegi tmn rama2!

    sincerely,
    Najlaa 'Aqilah

  8. waaa..bestnya sikecik tu..

    erkk..ular pon ada eh..kena tukat nama mini zoo ni.hihi

  9. anailah says:

    seronok nyer g taman dgn anak2 kan....

  10. Kat sini xda taman rama2... mesti best kan

  11. Taman rama2 ada ular besar gitu?? erghhhhh ai penakut benor ngan ular... takper lah... pegi tempat lain je lah

  12. mamapp says:

    didie.. kesiannye alergy. takpe lah gi taman boya je la yek
    perdu, mmg gembira sgt syafi. dis week ajak pergi lagi adoyai..
    najlaa.. ni mmg kat melaka tu. best.. pergilah
    nadia, kat situ mmg dah tahap mini zoo.. mmg dah kena tuko nama dah tu hihi
    anailah, mmg best g dgn budak, kalau dgn bapa budak aje pun best gak hehe
    sara duk mana takde tmn rama2 tu
    abg bear gi tgk ikan je la.. kat aquaria best gak. mmg ada org takut ular mcm kawan mama dah tahap trauma dah tu

  13. bagus banget nih, kayak di kebun binatang

  14. Ulau albino... butterfly albino ada tak... Taman nie dekat tak ngan zoo...

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 339999 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors