Monday, July 21, 2014

Kisah Syafi dan losyen halia xtra hot mustajab

Salam semua. Bagaimana keadaan u ol dalam 10 mlm terakhir Ramadhan ni? Semoga kita dapat menberikan yg terbaik kepada Allah dan semoga kita mendapat redha Allah agar segala dosa kita diampunkan.

 

Mama nak citer sket hal syafi ni. Last Saturday adik beradik datang umah berbuka. Alhamdulillah seronok syafi ramai cousin datang dan dapat le dia bermain puas2. Menu plak alahai tersangatlah byk sampai terover mkn la plak. Tengah mama berbual2 dgn ipar duai semua tetiba Andrea (cousin kenit syafi berumur 4 tahun) ngadu kt mama.. “ mama adda, abang syafi main air dalam bilik.. dia tumpahkan air..)

 

Mama pun cepat2 la gi ke bilik. Bila Tanya kat syafi, gini la jawapannye..

“Syafi letak ni tadi kat leher (sambil tunjuk losyen xtra hot mama tu),

Pastu panas sgt, syafi tuang air la kt leher syafi..”

 

Haha, apa sajelah anak teruna sorang ni.. patutlah abis air mineral tu dia curah kt leher dia. Tak jadi mama nak marah dia..

 

3 Responses so far.

  1. salam. hehehe mana tak hot..nama pun xtra hot..:D

  2. haha, budak tak tahu losyen tu panas..main bedal je main. hehe

  3. Rozita says:

    aku sorok adak... anak2 memang pantang nampak benda camni...

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Barang baik

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 334000 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

About Me

My photo
Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..