Thursday, July 24, 2014

Kepiluan ramadhan ke 24

Selasa lepas mak mama diserang stroke. Sampai skrg masih lagi di hospital. Badan sebelah kanan tak boleh gerak. Tak boleh bercakap langsung huhuu..

Tolong doakan semoga mak mama cepat sihat ye. Kalau dia dpt berckp menjelang raya pun dh cukup baik. Rindu nak dengar suara dia.

Skrg ni tekanan darah dia tinggi dan tak menentu. Doktor ckp ada air kt jantung pula...

6 Responses so far.

  1. Rozita says:

    semoga makcik cepat sembuh..adak.. jangan lupa bg semangat..teringat mak aku kena stroke dulu..mcm ni jugak.. kami beramai2 di hospital.. alhamdulillah skrg dah ok sikit..sblh kanan jugak masa tu.. lepas berurut, physio nampak ada perubahan.. mula2 tangan kanan tu nak bersalam pun kena ampu dengan tangan kiri..

  2. semoga ibu cepat sihat...semoga dia dapat beraya bersama anak2..insyaAllah

  3. ayu yahya says:

    Allahuakbar..sabar yer mama....nak tak try supplement Shaklee... byk jugak ayu dpt testimoni yang gune vivix shaklee untuk stroke dpt kurangkan sikit masalah stroke tue.... smoga mak mama cepat sembuh dan sihat...maner tahu rase berminat jom la sms/whatsapp ayu 0193474301

  4. Mummy-Ann says:

    Semoga mak mama pipie cepat sembuh dan segera sedar dari koma.. Amin.

  5. Hope and pray that your mum will have a speedy recovery.

  6. semoga mak mami pie cepat sembuh na...hmm...sayu je lihat gmbaq tu..huhu

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 339999 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors