Friday, September 20, 2013

Mama.. doakan syafi

Baru perasan ada post yg tak keluar dr 2 minggu lepas.. aishh.. publish je la.. alhamdulillah syafi dh ok seleas seminggu lena semput...


Alahai.. kesian syafi kena smput arini. Rasanya maybe habuk carpet bilik atuk dia kut..

Harini sibuk bawak doa g klinik je laa.. Masa tgh hari td nk ke klinik syafi ckp..
"Mama.. boleh doakan syafi.."

Alahai syahdunya.. tak lama lepas tu siap folo up lg tanya dh doa ke belum. Ptg tadi sekali lg dia ckp..
"Mama. Boleh doakan syafi sekali lagi.."

Aduhai anak cepat le sihat..

Harini agak lucu. Pagi td syafi start smput.. kt umah lak xde air.. pastu bila nk ke opis kasut kena kencing kucing. . Tgh hari mama balik nk bawak syafi ke klinik,  dia muntah smpai kena baju mama.. kena lap lantai lg.. gi opis semula swipe card lak tertinggal.. hui hui..

6 Responses so far.

  1. Putri says:

    tengok anak kecik macam ni sakit,,rasa nak menitis air mata.aunty putri doakan syafi cepat sembuh ye..

  2. Alhamdulilah ..kena elak benda berabuk ya syafi

  3. This comment has been removed by the author.
  4. singgah malam

    isi tabung education

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Barang baik

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 339999 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

About Me

My photo
Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..