Sunday, June 23, 2013

Teruknya jerebu

On d way g wedding d kota damansara. Teruknya keadaan jerebu kt kl arini. Bila la nk setel masalah ni. Kalau bacaan 200 - 300ipu  tu dh bahaya. Cmne la keadaan kt muo, kg mama yg mncecah ipu 700++ tu huhuu.

7 Responses so far.

  1. di pasir gudang dan singapore, nampaknya hari ni semakin berkurangan,.. tak de lah macam sehari sebelumnya, memang keluar rumah pun tak boleh.. berdebu..

  2. Kat seri kembangan pun sama . min tebal lak jerebu nih . lagi tebal bila angin bertiup ... huhuhuuu

  3. Mizz Aiza says:

    kena pasang lampu ketika memandu.. bahaya jika jarak penglihatan terhad..

  4. Rozita says:

    hari ni muar dah kurang tp kl n kuantan meningkat pulak..alhamdulillah..

  5. fuzamusa says:

    Kena jaga kesihatan..minum air banyak..jgn dok kat luar rumah

  6. nice blog :)

    salam kenal dari kami outbond di malang :)
    jangan lupa kunjungi kami di website kami : http://www.nolimitadventure.com/

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Click me

Top Commentor

Make your own

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 160,006 & 160,066 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi slot ad free dari mama pipie :)

About Me

My photo
Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..

Click me