Friday, May 17, 2013

Ikan mama mati secara berjemaah

Huu.. Harini mama sudah kematian ikan2 gapi peliharaan mama kt opis ni.. Angkara kakak cleaner yg terlalu rajin salin air ikan guna air paip yg berklorin tu.. Huu sedey!!

11 Responses so far.

  1. adoi mama ni buat lawak je tajuk. xpe mama lepas ni beli lain deh?xmo sedih2 deh ^_^

  2. S.K.A says:

    hu3..ikan gupi..mmg sng nk mati

  3. takziah.. takziah...

  4. mamapp says:

    BK, huu mama sedey sebab mama bela dari baby lagi (tgk 4 ekor kecit tu) sampai dah besar mcm tu mati plak tu.. kalau mati angkara mama takpe, ni angkara org laen huu.. lepas ni nak cari ikan lain buat merawat hati huu

    SKA, so far mama bela ok plak.. cuma kena pastikan air dia air bertapis (xde klorin) mama guna air mineral pot

    Mauzli.. thanks yer

  5. Mia Liana says:

    alahai kesiannya.. kena beli yang baru lah ni..

  6. Seri says:

    nak cari ikan tahan lasak mcm tu...ikan keladi lagi best...

  7. apa kaitan ngn buah mangga tu mama..:)

  8. kesian ikan tu...eh..kesian mama..hehe..kesian kat dua2 lah.

  9. mamapp says:

    dh beli baru pun mia hehe

    seri, ikan keladi camne yek?

    cik nor, buah mangga tu sekadar hiasan.. member bagi hehe

    thanks ye ajuya.. kesian mama kan hihi

  10. Mizz Aiza says:

    mama kena beli baru la lepas ni ya.. kasihan betul..

  11. Seri says:

    ikan keladi saiznya sebesar jari telunjuk, warna kehitaman...kalau kat sabah banyak kat tali air...memang jenis tahan lasak susah nak mati...tp jenis suka gaduh kalau bercampur...

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Click me

Top Commentor

Make your own

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 160,006 & 160,066 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi slot ad free dari mama pipie :)

About Me

My photo
Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..

Click me