Monday, February 18, 2013

Lebuhraya LDP berhadapan IOI Mall Puchong Banjir Teruk..

Berita yg mama dpt dari opismate.. Isnin 18/2/13 @ 5.30 petang. Hari ini dalam sejarah. Lebuhraya LDP berhadapan IOI Mall Puchong telah dilanda banjir.Kepada pengguna lebuhraya ini diharap menggunakkan laluan lain. Mmg sekarang ni tgh hujan lebat.. so, kepada semua sila berhati-hati di jalan raya ye..

 

19 Responses so far.

  1. subahanallah..BK teringt kwn BK kat puchong.hope selamat

  2. dah macam sungai dah harap tak ada yg kehilangan nyawa

  3. um says:

    hasil pembangunan yg melampau....klau tk beringat lg tk tahu la...

  4. Nurhayati says:

    masyaAllah
    dlmnya banjir tu
    kesian kereta2 yg tersadai

  5. Alahai..kesiannya mereka..semoga mereka tabah..

  6. Ye ke banjir.. Mcm tak logik je.. Saya lalu pukul pukul 7 ok je.. Xkn dlm mse sejam stgh air blh surut dgn cepat..

  7. semoga cepat reda dan surut la dgn cepat...susah kalau mcm tuh...sama2 doa

  8. kat fb tadi ramai yg update pasal ni.....

  9. thomas says:

    Hujan baru berapa jam dah habis banjir

  10. knapa blh jd mcm nie?huhu

  11. Jiran akak pun rumah dia teruk masuk air... kesian... selang 2 buah rumah je dari rumah akak sebab rumah dia rendah dari aras longkang...

  12. mamapp says:

    mmg mcm tak percaya kan.. kereta pun boleh tenggelam separuh tu.. kesian.. moga takde yg cedera.. kereta boleh diganti.. nyawa tiada gantinya

  13. mcm xcaye je kan.. tp tu lah namanya kuasa Allah sape yg duga kan ujian tu dtg sekelip mata.. pape pun hope xde yg cedera...

  14. adik bunda ada sorang tinggal kat Puchong..

  15. teruknya banjir ni..hrap semuanya dalam keadaan baik.. :)

  16. uikss...teruk juga ye.

  17. mamapp says:

    ada member opis rupanya berada di tempat kejadian di kala banjir kilat ni berlaku.. mmg scary.. abis kereta dia pn separa tenggelam gak. siap boleh tgk kon jalan terapung2 cam sampan lagi

  18. Gamer Boy says:

    FREE DOWNLOAD SEDUCE ME AND OTHER SEX GAMES ADULT 18+ FOR PC FULL VERSION LATEST VERSION COMPRESSED 18+ DOWNLOAD FROM HERE-->>>> www.gamesaccess.blogspot.com

  19. Gamer Boy says:


    FREE DOWNLOAD GOD OF WAR-2 PC GAMES IN HIGHLY COMPRESSED MEDIAIFRE PARTS FULL VERSION DOWNLOAD FROM HERE-->>>> www.copyrightgames.blogspot.com

    DOWNLOAD GTA SANANDREAS FULL VERSION WITH SOUND COMPRESSED MEDIAFIRE DOWNLOAD FROM HERE-->> www.buzzergames.blogspot.com

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Barang baik

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 334000 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

About Me

My photo
Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..