Wednesday, January 2, 2013

Hari pertama ke sekolah tahun 2013

Gambar Batman kat atas diambil semasa kat Taman Rama-rama KL 2 minggu lepas..

 

Salam Tahun baru semua.. arini opis lengang ajer disebabkan memasing amik cuti utk antar anak ke sekolah.. tapi aku n hubby tak amik cuti pun.. tadi aku bawa syafi gi taska. Tahun ni syafi masuk kelas 5 tahun.. Alhamdulillah bangun pagi agak senang gak walaupun ada menangis sket.. tapi masalahnye tanak keluar dari kereka bila dh sampai taska.. jenuh gak nak pujuk dia suruh masuk sekolah.. lepas diperas ugut oleh ayah syafi, barulah nak masuk.. isy.. walau apapun aku doakan syafi akan lagi suka ke sekolah tahun ni.. semoga dia jadi budak yang berilmu dan soleh.. aminn..

 

Teringat plak malam tahun baru aritu.. lagi beberapa minit nak ke pukul 12 am.. selepas hantar adik ipar aku yang berkunjung ke rumah, tetiba syafi dgn excitednye bagi tau aku..

“mama, ayah kata suruh mama duduk kat bawah.. nanti syafi dengan ayah nak masuk dlm bilik.. lepas tu kitaorang nak surprise kat mama..”

 

Laki aku.. “$%^&**** %%^& apalah syafi ni.. baru je nak surprise.. kalau dah bgtau tak surprise la camni”

 

Mama pipie.. “haha ok lah korang buat je lah surprise nanti mama buat2 terkejut beruk yek”..

 

Moralnye di sini, jangan bagitau budak kecik kalau kita nak buat surprise.. nanti dia tak pandai simpan rahsia haha..

 

5 Responses so far.

  1. hahaha..bebudak kan...lucu je.. syafi sekolah mana adak?

  2. mamapp says:

    tu la ita.. kelakar :) syafi tadika kt bukit bandaraya kt shah alam ni ita

  3. thomas says:

    Lama2 nanti disukalah sekolah tu.

  4. kak nora says:

    dah biasa nanti okey lah tu..

  5. mamapp says:

    insya allah.. setakat ni alhamdulillah mudah la gak nak bangun wpun ada nanges sket2

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 339999 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors