Monday, October 15, 2012

Mimpi Hantu

Malam tadi aku mimpi hantu tau.. agak scary..  ada 2 hantu.. dia takde lah buruk.. in fact sgt cantik, pakai baju kurung dan bertudung lagi.. yg pelik Cuma diorang tergantung di tiang elektrik.. mcm terawang2 gitu.. scary sampai teringat2 ke pagi..

 

Pastu pagi tadi aku berceritalah mimpi aku tu kat syafi.. nak tau dia jawab apa?

“Tu la mama.. asyik baca buku cerita hantu ajer.. haa.. kan dah mimpi hantu..”

 

Akuà gulp.. termalu sendiri hehehe

9 Responses so far.

  1. hehe..mesti tdo x basuh kaki..ekeke

  2. Rozita says:

    hahaha... esok-esok dia siap boleh bebelkan lagi tau..

  3. hehehe..kalau anak saya..dia yg asyik tgk citer hantu jek...

  4. thomas says:

    Sampai anak pun dah tahu.

  5. lain kali basuh buku cerita hantu skali, hikk...

  6. abg cik says:

    mujur dia tergantung kat tiang letrik , kalau tergantung kat hujung kaki, hujung katil mama lagi gerun

  7. ahak...mimpi permainan tido...^^ amalkan bacaan2 sblum tido insyallah

  8. mamapp says:

    uish nens.. Hehe ada basuh laa..

  9. mamapp says:

    hehe budak2 zaman skrg ni mmg dh ngalahkan mak ayah diorg kan..

    Tp kalau mimpi hantu ujung kaki lagi la mama trauma huhu..

    Nx time mmg kena basuh kaki ni

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Click me

Top Commentor

Make your own

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 160,006 & 160,066 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi slot ad free dari mama pipie :)

About Me

My photo
Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..

Click me