Friday, August 31, 2012

Selamat hari merdeka!!



Selamat hari merdeka semua.. Syafi and cousin sambut merdeka dgn menyanyikan lagu jalur gemilang di sekolah sambil kibarkan bendera malaysia.. Topi dan tangan tu dibuat sendiri atas bimbingan cikgu..
Teringat plak masa form three dulu.. Aku rasa nak menangis je bila belajar ttg bagaimana peritnye nak merdeka.. Jom sama2 kita hargai erti kemerdekaan.. Agar keharmonian berterusan.. Amin..
Tadi aku pegi open house cousin.. Oo sgt harmoni, melayu, india, cina, even mat salih pn ada.. Suka tgk kemesraan memasing.. Indian tu siap pakai baju melayu dgn smpin lagi.. Wife dia plak siap berbaju kurung lagi..

9 Responses so far.

  1. Koding says:

    Selamat menyambut Ulang Tahun Kemerdekaan Malaysia ke 55 ….

  2. Selamat hari kemerdekaan buat mama pp

  3. mamapp says:

    thanks ye kak jo.. selamta hari merdeka utk semua

  4. thomas says:

    Happy Merdeka Day and have a nice weekend.

  5. selamat hari merdeka buat semua.. hargai apa yg kita miliki skrg ni ^^

  6. Selamat hari kemerdekaan ;D

  7. Rozita says:

    anak aku sibuk gak adak.. 31 diorang kena sekolah aritu buat sambutan kat sekolah siap pakai baju melayu.. lupa pulak aku nak ambik gambar..

  8. Pak Jhu says:

    merdeka!! merdeka!! merdeka!! hehee

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Barang baik

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 334000 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

About Me

My photo
Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..