Thursday, August 9, 2012

Hectic Ramadhan

Gambo adalah sebagai hiasan.. Hehe..

Ramadhan kali ni mmg hectic buat aku.. Mulai skrg sehingga esok, maafkan aku ye kalau aku kurang berblogging.. Sebab aku ini busy orangnye hehe.. Perjuangan aku utk menghantar submission ke jerman masih lum berakhir.. Kalau korang penah baca, mende alah ni la yg sebabkan aku balik kje kul 12mlm dulu..
Mende alah ni gak le yg akan buat aku keje mlm hari nanti.. So, skrg ni nk tido dulu supaya mlm karang dpt le aku bekerja dgn segar bugar.. Korang pls doakan aku berjaya yer..
Maaf le kalau korang xfaham apa yg tertulis ni..

9 Responses so far.

  1. thomas says:

    Kerja dan tugas ni kadang2 terlampau juga
    mcm saya ni dah 80 lebih hari tak balik rumah lagi
    masih kerja di Labuan.

  2. smoga mama berjaya submit graf cantik2 ke jerman :)

  3. mamapp says:

    agi lah lama di labuan tu ye.. almost 3 months.. bak buat macamana kan.. demi tgas,,

    thanks caliph.. berkat dia caliph, yess alhamdulullah.. akhirnyer bolehlah antar ke jerman nx week.. kalau tak dapatm alamat mama takleh raya laa tahun ni..

  4. Nice blog :)
    salam kenal sobat :)
    di tunggu kunjungan balik.nya ya !terimakasih ...

  5. ummiross says:

    Apa2 pun, semoga berjaya ye mamapp..

  6. mamapp says:

    thanks yer batu adventure dan ummiross..alhamdulillah.. dipermudahkan selepas reprint utk kali ke 4 huhuu

  7. Rozita says:

    alhamdulillah... berkat usaha dan doa adak... jadi boleh la aku raya rumah mak kau ni.. hehe...

  8. ~~oOpEt~~ says:

    gud luck mama :D hehe

  9. mamapp says:

    huuu.. tgh berdebar tunggu result ni :(

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 339999 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors