Monday, August 27, 2012

Back to work.. Back to school

Gambar selingan syafi di pagi raya..

selepas seminggu bercuti akhirnya kehidupan kembali normal hari ni.. Syafi dah mula ke sekolah, dan aku dh start bekerja hari ni..

Syafi meragam jugak la pagi tadi.. Aku faham.. Ye la dh lama bergumbira, jalan sana sini.. Bangun lambat.. Tetiba hari ni kena bangun awal ke sekolah.. Apapun aku doakan syafi seronok ke sekolah harini..

Ikutkan hati, aku pn rasa cam nak meragam gak hehe.. Malas betul rasanya nk gi keje.. Siap terfikir nk jd fulltime housewife lagi hihi.. Apapun, perasaan ni boleh lg di control.. Jgn di layan sangat..

Selamat bekerja kepada semua ye..

6 Responses so far.

  1. selamat bekerja..
    selamat berblog juga.. ramai cuti time raya :)

  2. Rozita says:

    aku pun sama... hehe...

  3. thomas says:

    Welcome back,time utk kerja semula.

  4. Koding says:

    Moga dapat bekerja dgn penuh semangat...

  5. dela says:

    cuti pnjang mmg mls nk msuk kerja .. :(

  6. mamapp says:

    bila dah cuti panjang mmg dah jadi malas plak.. agaknye makan lemang, rendang bayk sgt

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Click me

Top Commentor

Make your own

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 160,006 & 160,066 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi slot ad free dari mama pipie :)

About Me

My photo
Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..

Click me