Wednesday, May 2, 2012

Wordless Wednesday

Gambo diambil masa shopping kat Mydin berapa bulan lepas.. sian anak mama ni sampai dh ngantuk2 melayan mama n ayah shopping hehe

8 Responses so far.

  1. Mama syafi ni melampau tau...sian dia...hehehehe

  2. huhuhu...sama ngn Muhammad Alif la..kalu ngantuk mmg tido dlm troli. tue sandal Angry Birds kan? hahaha..same gak la

  3. Abg Qayyum pun selalu kena sumbat dlm troli ni..mak bapak kalau jalan tak hengat dunia..kekekke

  4. Faiz says:

    hahah macam best je tido dalam tu..

    baik syafi ni,elok je boleh tido..kalau dia 'ajak balik' cemana?..hahhaha

  5. iena abu says:

    alahai..tomei-tomei nyer dia..sian kat dia kepenatan...tapi mesti ada upah dari mama ek..heheheh

  6. hehe mama terlampau.. mmg betul pn.. rasanya mmg anak yg jadi mangsa kan bila mak ayah diorang gile shopping.. kesiann.. tp upah tu mestilah ada.. every time keluar je mesti beli mainan huhuu

  7. aisya says:

    tido? ala, ciannye die.. hehe

  8. thomas says:

    Anak saya cukup suka duduk dlm trolley,
    dia sibuk susun2 barang yg saya beli.

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Barang baik

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 339999 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

About Me

My photo
Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..