Wednesday, May 9, 2012

Wordless wednesday terlambat

Semoga jadi anak yg soleh dan solehah.. Amin

10 Responses so far.

  1. syiela says:

    Amin...

    nak tanya kat mana tempah kopiah syafi tu ye.. dulu ramai rakan fb saya promote.Bila time saya nak tempah dok belek punya belek tak dak la pulak ( tak jumpa @ terlepas pandang) nak buat tuk Dable H.. hehehehe thanks ye

  2. Rozita says:

    amin... cantik kopiah baru...hehe...

    syiela, tolong jawabkan.. kat kopiahkait.com kan adda?

  3. iena abu says:

    amin..cantik kopiah syafie tu.

  4. thanks ye korang tolong aminkan..

    syiela, beli kat http://kopiahkait.blogspot.com

    byk warna n pattern boleh pilih tau

  5. aisya says:

    amin.. hehe

    dulu before makcik kahwin, dia suka buat kopiah mcm tu.. pastu bagi kt anak2 buah dia.. mak siap suruh dia buat mcm2 warna lg utk adik.. =D

  6. ain dzaya says:

    ameen..gud boy^^ gud girl ^^
    jadi anak yg soleh dan solehah yer ^^



    "Ain Dzaya : Cinta Big Apple ♥".

  7. amin :) Insya Allah

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Barang baik

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 339999 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

About Me

My photo
Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..