Tuesday, May 22, 2012

Les copaque office

Kalau korang pergi ke les copaque office di shah alam, jgn lupa bawa anak2 amik gambo kat sini tau. Syafi mmg suka bergambo dgn upin ipin ni.. Selalunya kami makan kt restoran las copaque yg berhadapan dgn opis dia. Pastu mesti syafi minta nak amik gambo dgn lukisan katun upin ipin ni.. Cantikk..

opis les copaque ni terletak di No. 1, Jalan Boling Padang G13/G, Section 13, 40100, Shah Alam, Selangorye.. (antara tesco besar & tesco kecik Shah Alam)

13 Responses so far.

  1. hehehehe..Kak Alin pun suruh anak2 possing2 kat situ

  2. Kak Alin, tak terkena lak timing kita ye. kalau tak leh la kita bergambo bersama2 hihi

  3. thomas says:

    kecik2 dah pandai berposing.

  4. mula-mula ingat real je upin ipin tu. sakali lukisan. :) tp best tuk anak-anak ni.

  5. Cheqna says:

    satu hari nak pergi sana jugak..suka tengok upin ipin..hehe :-)

  6. opahcyber says:

    thomas, budak2 zaman skrg mmg advance kan hihi

    rafflesia, lukisan dia mmg real, kalau kamera mahal sket nampak cam 3d lak

    cheqna kalau nk pegi sini leh la roger kot2 boleh jumpa2 kan

    QA, makanan dia not bad laa.. selalu pergi sini tgh hari.. so ada nasi campur dan nasi ayam..

  7. Nurhayati says:

    boleh ek main pegi je kat sana?? cammenarik je

  8. yati, sebenarnye tempat ni tempat terbuka.. opis les copaqe ni cam rumah kedai corner lot.. so, kat dinding dia hias dgn gambar ni.. anytime can go :)

  9. wah...dah pergi dah...nak jugak...nak jugak..hahax..

  10. syiela says:

    salam mama

    saya ni dapae menengok jela dari jauh nun di utara ni :)

  11. KC says:

    Salam Mama, thanks singgah my blog earlier.. aysha, my daughter pon suke sesangat dengan upin n ipin nih.. pantang nampak laptop mesti suruh bukak youtube upin ipin.. hihi

  12. shamin, ada masa dtg le ke sini yer..

    syiela.. huhu.. takpe lah ye jgn sedih2.. nanti mama tepek lagi gambo utk halwa mata.. tak dpt dtg sini, dpt tgk pon ok gak kan

    KC, budak2 mmg suka upin ipin ni.. dulu syafi mmg suka.. skrg ni dah beralih arah ke boboiboy plak hihi.. tp upin ipin tetap di hati

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 339999 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors