Saturday, May 12, 2012

Ikan gapi baru

Bila g opis harini, aku dikejutkan oleh ikan2 kecil di dalam bekas pokok atas meja aku.. Rupanya opismate aku amik lebih kurang 20 ekor ikan gapi dari longkang belakang dan masukkan dalam bekas tu.. Haha i like..

So, bertambah la ikan peliharaan aku.. Mcm size ada.. Bapa, mak kakak n baby ikan pn ada.. Welcome everybody

10 Responses so far.

  1. aisya says:

    20? banyaknye? hehe

  2. ikan gappy kalau bnyak best la.. :) best bela ikan tu.. hehe

  3. mcm best esp ikan ikan diambil dr longkang.. maybe tahan lasak ni.. dulu mama penah beli yg kt kedai punya tapi cepat mati

  4. best laa ikan2 ni dapat umah baru ^^

  5. memasing takut2 lagi caliph. tp seronok la sebab ada byk size.. suka tgk yg paling kecik

  6. thomas says:

    jentik2 nyamuk habis dimakan gapi kalau ada.

  7. bagus la kalau camtu thomas.. tp kat opis ni rasanya nyamuk pn tak brani nk bertelur

  8. Rozita says:

    kalau aku baik dari 20 tu tinggal 2 je nanti... itu pun kalau nasib baik..

  9. ain dzaya says:

    oucchhh....kalau dpt kat ain nie..abes kene kacaw nie..^^



    "Ain Dzaya : Cinta Big Apple ♥".

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Barang baik

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 339999 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

About Me

My photo
Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..