Friday, May 25, 2012

Batuk berpanjangan

Budak ini aa.. Sudah batuk lebih dari seminggu.. Kesian dia.. Yg pelik tu batuk mlm aje.. Hampir setiap mlm muntah.. Pastu tiap2 awal pagi plak mesti terbangun dr tido sebab batuk teruk.. Peliknya, siang xde la pulak.

Huhu kesian anakku ini.. Cepatlah sihat, dear

9 Responses so far.

  1. thomas says:

    Kalau dah batuk Berpanjangan,
    elok jumpa Dr kanak2,
    mungkin ada kena apa2 virus.

  2. Cheqna says:

    Get well soon..dah cuba bagi minum honey campur air perahan limau? - jgn campur air.

    take care.

  3. Aida Omar says:

    sejuk agaknya tu.. takut semput je dia nanti.. cepat2 jumpa doktor sis.. moga cepat sembuh dear hendaknya..

  4. tu la thomas, kalau tak baik gak ni, mmg nk bawak.

    cheqna, nanti mama try. thanks ye. skrg ni bagi madu ajer..

    aida..yg peliknya takde plak semput.. batuk dia pn cam kering ajer.. harapnye cepat le sembuh dak kecik tu

  5. uncle says:

    anak uncle pun sama gak...tambahan cuaca di perlis sekejap panas (tak lah berapa panas lembab jer) sekejap hujan ... malam kelmarin masa tidur batuk sampai termuntah susu huhuuu

  6. harap dia cepat sembuh..amin!

  7. syiela says:

    anak saya kalau time batuk saya selalu bagi madu(asli) dicampur sikit dgn limau nipis.InsyaAllah lega nanti.Get well soon dear!

  8. time sejuk pasti batuk akan bermaharaja lela..
    cuba bg madu dgn perahan limau nipis..

  9. tu laa.. kalau ada perubahan cuaca ajer mmg senang nk kena batuk. sampai skrg still ada tp berkurangan ;a slet.. thanks ye syiela n sop.. petua tu mmg glemer.. nk try laa

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Barang baik

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 339999 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

About Me

My photo
Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..