Monday, April 23, 2012

Syafi demam dan meraban tgh mlm..

Gambar selingan diambil hari sabtu lepas dgn kak yasmin, syafi's cuz.. Masa ni ada kenduri..

Salam hari isnin semua.. Harini aku agak kengantukan sebab mlm tadi syafi demam selsema dn batuk. Siap mengigau2 lagi. Abis semua lagu raihan n zikir syifa tu dia ulang2 cakap termasuklah dialog2 yg cakap siang hari tu. Cuba fikir, boleh ke aku tidur lena kalau dia camtu.. Haha kelakar pn ada. Apapun semoga syafi cepat sihat. Tadi gi tadika nampak cm dh ok sket. Lgpun dh pesan teacher dia suruh bagi ubat.. Ok nak g wat keje ni.. Bye

11 Responses so far.

  1. alahai siannya..susah hatikan bila anak demam..moga lekas sembuh..

  2. sekarang ni musim demam kak. semoga syafi cpt sembuh ya ;)

  3. thanks ye ibu mifzal n fai.. harapnye dia cepat sihat.. mmg risau kalau anak sakit ni

  4. El3kTr0 says:
    This comment has been removed by the author.
  5. El3kTr0 says:

    Hello mama, enjoy this start of weekend!! And keep posting!!!

  6. siannya syafi... sampai meraban2 gitu kan. mmg lah jadi ibu ni takleh tido kalau anak tgh tak sihat. pagi2 jadi mata panda gitu..

  7. alahai..cian syafi..moga cpt sembuh ye dik..=)

  8. ~semoga cepat sembuh..syafi jgn mlas mkn ubt tau :)

  9. klau ngigau2 cmtu ok lagi.. klau ngigau jadi otomen kejar raksasa lagi haru, hukk...

  10. Nurhayati says:

    sian Syafi.. gws dear.
    anakku tak demam pun mengigau jua.
    nak2 kalau sblm tu main sampai tak hingat dunia.. walaupun dah baca doa tido n basuh kaki hehe

  11. hiks.. mengigau ni biasa kan. tp syafi susah nk ngigau.. kesian tgk dia bila demam2 ni huhuu.. thanks ye atas doa korang ye

    arini dtg keje dgn mata panda hehe

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Barang baik

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 339999 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

About Me

My photo
Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..