Tuesday, January 31, 2012

Pengganti Darling

Salam semua.. Kalau korang masih ingat lagi ttg ikan aku bernama Darling yg dh mati tu, maka aku nak bgtau ttg ikan baru aku. Opismate yg belikan utk aku.. Menurut dia ikan ini adalah ikan sepat.. Wah boleh makan ni hehe gurau aje..

Apapun dia xdpt ganti Darling.. Dia ni pemalu lg. Kalau dulu Darling suka tgk aku, tp ikan ni xsuka hehe..

Dh suruh syafi bg nama, dia nak bg nama Darling.. So aku namakan dia Darling the second je la..

13 Responses so far.

  1. YaYaNsMuM says:

    shomelllnyer fish!(^_^)

  2. singgah tgk darling da 2nd, hikk...

  3. rizki_ris says:

    Wah indah nian ikannya kak

  4. Nurhayati says:

    wah comelnya nama ikan Darling hihih

  5. opahcyber says:

    thanks ye sudi menjenguk ikan ku itu hehe..sebenarnye takde la minat sgt cikgu normah .. tp kalau dah bela tu .. sayangg kt dia

  6. opahcyber says:

    opahcyber ni mama pipie gak tau jgn terkejut plak

  7. Cikidong says:

    i pon ada Darling :D

  8. Ila says:

    ikan ni pemalu ni

  9. N'yue says:

    wahhh...ikan dia nm darling...he3

  10. Mama Adam says:

    Darling ye. Sib baik adam x kasi nama ikan2 kt rumah ni. Jenuh nk ingat. Ada 5 akuarium ni. Huuuu.... Besar2 saiz bantal tido je. Tapi, penuh la ikan

  11. kayak film kambing jantan nih gak ada cewek ,sama ikan aja hahaha,salam kenal kawan

  12. ikan sepat ni warna merah ke? comell.. visit me back ye kak..

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Barang baik

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 339999 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

About Me

My photo
Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..