Wednesday, September 21, 2011

Wordless Wednesday #3

Games yg syafi tgh gila. Selalu suruh mama dan ayah dia bawak dia gi sini. Selalunya bukan dia main pun. Ayah jugak yg kena main. Mama dia sori la mana reti hua.. Hua.. Lgpun agak scary n creepy

10 Responses so far.

  1. terer nyer pipie main game ... syiok kan tembak2 zombie kot ? rasenye hanie penah main kat PC abg hanie dolu2..lama dahh...

  2. Amie says:

    sekali-sekala kita pun syok juga main games...

  3. Rozita says:

    huhu... aku seram anak2 main benda ni adak... takut dia tak tau je benda tu permainan... kang buat diikut dalam realiti... huhu... bahaya...

    bior main masak2 je...hehe...

  4. Puan Kutu says:

    selaunya bapak yg selalu ngajak ank ke sini.maknya mmg tak retilah kan

  5. sonok nye maen game... ;)

  6. cikguden says:

    main game nie. dasatnya. hehehe

  7. ziraziz says:

    sy pun...bab main game surrender awal2...

  8. ADfeez says:

    hahahah da besar da syafie...
    sweet tgk bapak men game ngan anak :)

  9. kalu anak ita suka main kereta2 yg ada besar tu..tak masuk duit pun tak pa janji boleh duduk..papa yg selaku lebih2...

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 339999 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors