Wednesday, December 15, 2010

Buffered earning ke-4

Alhamdulillah.. tak sangka en nuffnang masih sayangkan aku hehe.. Ingatkan dia dah majuk sejak aku dah masukkan innity kat sini. Aku pun cam tak menaruh harapan sangat akan dpt buffered earning ni. Tapi tup.. tup.. tadik b ila check earning ternampak ada satu BE buat aku.. hooreeyy.. thanks ye en nuffnang yg baik hati.. Mmg le as ordinary member income tu tak berapa masyuk tp aku tetap bersyukur.. 


Nampaknye ini BE ke-4 aku.. Ad AMP KK Era.. so, kalau berkenan tu s ila -s ila kan lah ye kawan2.. thanks again to nuffnang..

8 Responses so far.

  1. adda says:

    hihi thanks.. malu.. kalau nk banding org lain dah berpuluh2 be hehe

  2. goodluck....
    visit back to me...

  3. ehh..dah tak status geli-geli pon bleh dpt buffer ek..hebat2..=)

  4. adda says:

    JT, kalau status tak geli2 dpt earning be geli2 tau hehe.. mmg sikit je masyuknye tu.

  5. dela says:

    klau masuk iklan lain2 company x leh ka? nuff n campur2 lain?

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 339999 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors