Thursday, November 18, 2010

Tahun ni aku korban apa yek?

Selamat menyambut hari raya aidil adha. alhamdulillah korban utk syafi dibuat tahun ni. tp bukan buat kat malaysia tau. wat kat vietnam nun. guna al ameen punye korban..

semalam, semasa aku nk pegi beraya.. aku terjatuh dgn penuh dramatiknye haha.. abis terseliuh kaki aku. dh jd cam kaki gajah dah.. jalan pun capek. kalu gi mana2 mesti org tanya kenapa dgn kaki tu? tadi gi klinik dpt surat cinta utk 2 hari ni... bila berjalan tu terhincut2 org sume tgk.. huhu segan tp wat muka tebal aje laa.. .rezki aku ni dpt le rilek kt umah 3 hari sraight. tp sabtu kena keje balik...


tgk le kaki aku yg semakin jelita tu. kaki cute tu tekalah sapa yg punye haha.. betul tu.. syafi punya.. nk enterprem sekali..


gambo kaki selepas dibandage.. mudahan2 cepat le sembuh..


memandangkan aku keboringan. aku pon layan le bdk 2 org ni mandi pool.. bukan main seronok lagi.. macam tak penah jmpa air plak.. w/pun kaki sakit tp nak duk aje pon boring jugak kan.. jom layan gambo..

 
 yg perempuan tu yasmin. sepupu syafi.




 tu la citer aku hari ni. esok? hmm tak tau lg. kalau boring lg boleh la bdk2 ni main pool lagi. kasi hepi sket haha..

21 Responses so far.

  1. Nanie says:

    beraya sakan ye... sampai terpelecok! hehehe... harap kaki cepat baik...

  2. moga cepat sembuh ya sis!

  3. nza says:

    bengkaknya boleh thn gak tu adda...mogas cpt ok...take care...

    amboi2 bkn main hepi lg syafi dgn anak dara tu mandi manda...hi...

  4. kakyon says:

    salam,
    kalau terseliuh.. kena urut..

  5. thomas says:

    Kalau bengkak mcm tu kenalah urut.

  6. sy pon penah tseliuh mcm tuh..siyes sakit..sebulan gak kaki sy nak baek..br boleh jalan betul..sume tegur nape kaki sy xbaek2..tp nk wat cmne..da sakit..bkn buat2.. semoga sis cpt sembuh...

  7. Aleyn says:

    Eiii..memang sakit kalau terpelecok cam tu....saya kena 2 kali....biler teringat terus rasa ngilu....tobat2

    semoga cepat sembuh

  8. adda says:

    tima kasih semua.. doktor x kasi urut sebab bengkak. bila dh ok sket nanti nk minta org urutkan

  9. salam mama pipi...lor kecian nyer dia. kina rasa nti cepat² mama pipi g urut. jgn tgu lama² takut nanti urat masuk angin.

  10. MASZ says:

    smoga cpt sembuh..take a gud care of yrself..get an enough rest yer..

  11. daisy says:

    comelnya aksi budak berdua nih

  12. adda says:

    tq ye u all. nanti tnggu bgkak surut baru nk g urut ni

  13. seram pulak tgk kaki ko tu
    huhu
    mesti seksa nak jalan kan
    semoga cepat sembuh

  14. mien says:

    beshnye tgk dorg mndi pool. hehe.
    siap ade buih2 lagi taw. hehe

  15. sis..ok dah ke???hope cpt baek ek..tringat time ifa tseliuh..dah la ngh final xm..adeh..sengsara jalan g dewan xm..huhu

    psstt..tenet lembab...ifa komen je ek..=)

  16. nunama says:

    semoga cepat sihat. :)
    orang tua2 kata, w/pon dibandage, letak juga minyak gamat kat sekeliling luka tuh.
    wallahua'lam. hehe.

  17. deefaLya~ says:

    ssemoga cepat sembuhh. =P

  18. Moga cepat sembuh..
    Amin..
    Sakan betul beraya yer..
    huhuuhu.

  19. Dark Half says:

    penah terseliuh camtu. urut kejap je dah ok. slamat raye :)

  20. adda says:

    mmg seronot bdk2 ni mandi.. 2 hari sebelum ni mmg jalan sgt capik gi mana2 je mesti ada org tgk.. huhu malu.. hari ni alhamdulillah bengkak dah surut. ada sket je lg n sakit pun tinggal saki baki.. tp tak urut lg. tgh cari org yg leh urut ni..tq yer korang

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 339999 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors