Friday, September 10, 2010

Kad Raya untuk Awak semua

== Awas, ini adalah entry melekat sehingga raya ==
Kepada teman2 alam maya aku esp follower mama syafi, diharap sudilah terima kad raya yang tak seberapa ni dari kami sekeluarga.. sori agak lambat pos kt korang semua..

sepanjang berblogging ni, mana lah tau ada kata2 aku yg menyinggung, or ada yg aku tak dpt klik korang punya ad sebab tenet slow, so harap halalkanlah visit2 & klik2 korang. aku mmg hargai sgt2.. semoga kita semua di dalam keredhaanNYA & sentiasa dilindungi sepanjang cuti nanti. berhati2 di jalan raya tau. Minta maaf zahir & batin..

16 Responses so far.

  1. sop says:

    selamat hari raya,
    maaf zahir batin

  2. 'NuReeN' says:

    slamat hari raya maaf zahir & batin...

  3. Sari says:

    slmt hari lebaran buat mama syafi sekeluarga..hepi journey n drive safely..

  4. Zaidah says:

    terima kasih mama syafi....zai ambik tau...selamat hari raya...

  5. MAMASYAZA says:

    dtg singgah amik kad raya. singgah jugak umah akak, amik kad raya. selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir batin

  6. zieha says:

    selamat hari raya buat adda n family..maaf atas segalanya sepanjang kita berbloging dulu:)

  7. salam Aidilfitri..moga kita layak menyambutnya..=)

  8. adda says:

    selamat hari raya gak utk semua. salah silap harap dimaafi.

  9. amira says:

    kad raya comel ok.. selamat hari raya

  10. mamaafzal says:

    selamat hari raya jugak untuk awak...thanks for the kad raya! nice!

  11. selamat hari raya kepada smeua..
    hehehe..nak duit raya?
    takda orang kasi ker??

    kisah London hanya di http://coretanperantau.blogspot.com

  12. BezBuddy says:

    slmt ari raya akak...smoge lebaran kali ni lagi meriah ye :D

  13. Selamat Hari Raya dear.. Dari ibu sekeluarga.. Maaf Zahir & Batin..

  14. adda says:

    thanks yea.. selamat hari raya untuk kita semua..

  15. FloEllen says:

    Selamat hari Raya ya sis...maaf kiranya selama ellen berBW di sini ada kata2 yang menyinggung perasaan ker...

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 339999 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors