Dan Pemenang Mama Syafi Lucky Draw adalah...



Seperti yang dijanjikan.. Sekarang ini aku ingin mengumumkan pemenang2 bagi mama syafi lucky draw.. Tp sebelum itu, aku ingin meminta maaf atas segala salah silap sepanjang GA ini.. Bagi yg berjaya, tahniah diucapkan.. Bg yg kurang bernasib baik, jgn putus asa ok. Ini semua adat pertandingan.. Jgn risau GA capture 50,000 still lagi on.. Boleh menang cenderamata dari tambun u..


Ok, ini adalah bakul hikmat yg berisi semua nama contestant, termasuklah early bird.. Kalau early bird dpt 3 hadiah utama, maka early bird lain akan terpilih..


Ini plak, budak bertuah yg akan melakukan cabutan bertuah itu hehe...

Ok, tanpa berlengah lagi.. Dgn ini cabutan pertama.. Dan hadiah pertama jatuh kepada

V

V

V

V

Tahniah ye hanie.. murah rezki hanie..

Cabutan kedua pulak jatuh kepada..

V

V

V

V


Tahniah kepada gewecun... rezki u gak ni.. tak dpt no satu, no 2 pon jadik la kan...


Cabutan ketiga jatuh kepada...

V

V

V

V

walaupun syawalsimpsons tak link banner ke website babykidmatters tp aku dah decide awal2 bahawa penyertaan yg tak follow babykidmatters sahaja aku akan reject kalau nama dia naik mlm tu.. so, ni mmg rezki u laa.. Tahniah ye..

Dah seperti yg aku maklumkan sebelum ni.. Peserta bertuah yakni cabutan keempat jatuh kepada...

V

V

V

V


Congrates ye sari... sari layak utk memenangi hadiah saguhati...
So, memandangkan early bird tak memenangi ke tiga-tiga hadiah utama.. Maka early bird kekal ye.. Jatuh kepada

V

V

V



Ok, congrates semua.. Jgn lupa emailkan alamat bg urusan pengeposan hadiah.. sila beri aku 1-2 minggu utk urusan pengeposan hadiah.. kalau sabtu ni pej pos bukak boleh aku pos this week..Pastikan address tu confirm ada org utk accept barang ye.. Tahniah sekali lagi.. Insya allah jika ada rezki lagi akan aku buat lagi GA.. Doa2kan semoga murah rezki aku juga yek...

oh ya, kepada pemenang no 1-3 yg berjaya mendapat voucher dari babykidmatters, urusan penerimaan voucher akan diuruskan oleh babykidmatters.so, tunggu tauke babykidmatters menghubungi anda ye..
kepada ayu, my fren.. thanks kerana sudi mensponsor (erk.. ada ke word ni?) GA aku ni.. semoga murah rezki ko...

kepada sesapa yg nak shopping baju raya anak, jom kita ramai2 gi kedai babykidmatter yek..
klik sini ajer..

mamapp

Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..

18 Comments

Words of wisdom

  1. nama sy tak naiklaa.. apa pun tahniah kpd pemenang :)

    ReplyDelete
  2. walau tak menang hadiah utama dpt aerly bird pun ok jugak....

    tapi nak email alamat cam na? tak jumpa email adda la...

    ctnurkhijah

    ReplyDelete
  3. ALHAMDULILLAH MENANG JUGA KALI NI ... !!

    TAK SANGKA ... TAPI MCM TERASA-RASA JUGA SEMALAM BILA K.ADDA SURUH TUNGGU RESULT ARINI :)

    MUAHHH..THANX K.ADDA N SYAFI !!

    ReplyDelete
  4. yeayyy, dapat saguhati pun ok dah..aminn, timakasih yer kat buah bertuah tu..

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah, dapat early bird...saya dah email yer..

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah....menang contest ni...mekasih ye mama syafi n syafi sendiri...tolong cabut tok ibu syawal yee.....saya dah email address...thankz again...

    ReplyDelete
  7. mama syafi ... ibu syawal tu baru dalam dunia contest mencontest nie.. so dia tak berapa reti sangat.. takpa nanti balik saya ajar dia hehehhehe....

    ReplyDelete
  8. tahnaih pada pemenang!!!huhu xde rezeki nak menang GA mamasyafi kali ini...

    salam...promosi baju raya & blouse raya..harga dijamin murah!!baju2 sgt menarik!!!jom singgah http://gengmama.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. salam adda..

    allhamdullilah menang GA kali nie..sayang syafi..thanks cabut nama auntie ya..mmuaahhhhh!!!!!

    ReplyDelete
  10. oohhhooo.. belum bertuah lagi... ;)
    tahniah kepada yang menang..

    ReplyDelete
  11. sori tak dpt balas comment n check email 2 hari ni. meeting kat luar. baru arini msk opis.. apapun tahniah kepada yg menang. yg tak menang jgn putus asa yek. adat le tu. mana tau nx time rezki u ol pula..

    ReplyDelete
Previous Post Next Post