Ada apa dgn wawwi

to be truth, aku pon tak tau ape mendenye wawwi ni. bunyi ada ala2 mawi, tp bukan mawi yek..buat pengetahuan korang, aku ni agak sceptical sket.. menda2 baru mmg agak susah aku nak apply. tp memandangkan menda ni pun bukan baru, tak salah rasanya mencuba.. tgk blog kengkawan lain ramai dah ada wawwi. teringin plak nk letakkan wawwi kt blog aku ni.. thanks to dahlia ye sebab bgtau cara nak join (aku mmg blur tak tau hehe :) )


haa.. kalau nak cari wawwi aku, cari kt bawah shoutbox (refer gambar kt atas).. aku ni mmg baru lg pasal wawwi. kalau u ol ada tips n info sila share dgn ku yek. saya budak baru belajar..

kepada sesapa yg berminat nk join wawwi sila isi nama, website & email address kt wawwi box tu, pastu korang amik code & tepek kat ad widget blogger (html/javascript). pastu korang juga boleh tukar theme color, width & length wawwi box juga tau. kalau nk tukat theme just pilih no theme yg korang berkenan, pastu korang tukar dari theme 1 kepada theme no yg korang nak tu.. senang je kan..


ni ada satu soklan cepu emas..
wawwi ni kena tinggal jejak cam shoutbox ke? atau dia auto detect?

mamapp

Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..

2 Comments

Words of wisdom

  1. sy pun xtau pape psl wawwi.
    utk ape wawwi tu?

    ReplyDelete
  2. huhu.. akak pun tgh belajar ni.. main pasang aje tp tau tau cara nak guna

    ReplyDelete
Previous Post Next Post