Tuesday, May 11, 2010

Peace

Wahai kengkawan.. aku nak citer sket pasal syafi yg tak jemu2 nak wat PEACE dgn betul.. tp sampai sekarang tak berjaya lagi. takpelah syafi, teruskan usaha ye nak..

jom layan gambar dia dgn PEACE yg tak brape jadik tu haha..

sengih2 sumbing dulu.. suka sgt dgn gambar ni.. bukan selalu dpt tangkap gambar syafi tgh gumbira camni

sampai terjelir2 lidah u..

sedang membuat strategi ke tu?


hasilnya.. PEACE!!

5 Responses so far.

  1. Rozita says:

    hehe..meh belajo dgn abg kimi ye....
    adda, ko ajar dulu dia buat 1, 2, 3 sampai 5..lepas tu ok la..mesti dia boleh buat punya..

  2. nza says:

    kelakar, smpai juling mata dok kira jari tu.....hi comey.

  3. x pe2.. usaha tangga kejayaan..
    caiyok2!

  4. Nurhayati says:

    zara dulu pun wat peace cam syafi sama patern.. skang ni dah pandai dah wat peace betul.. ape pun comel je kan.. hihi

  5. adda says:

    mmg kelakarkan kan nza..

    ita, aku dah ajo tapi x ok gak huhuu..

    ju, aminn.. minta2 cepat berjaya..

    yati, waa terer ar zara.. dia dh pandai ke? cayalah zara

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 339999 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors