Friday, May 28, 2010

Nak dengar berita sedih tak?

Hari ini, semua org bergumbira..

hari ini, semua org duk umah bermain dgn anak ..

hari ini, semua org boleh lepak umah n rehat2..

tapi aku... aku.....

--

--

--

aku kejeee !!!!! uwaaaa....

10 Responses so far.

  1. sweeTSour says:

    ahha rilex2...jom kita keje sama2 sambil BW..hehe

  2. hahahaha.. sedih giler cerita ni.. adeh2..

    tapi takpe.. saya ucapkan selamat bekerja.. lalala~

  3. kite sama!!
    jom nanes sama2..
    uwaaaaaaaaaaaaaaaa.........

  4. MAMASYAZA says:

    jgn la sedih...esok boleh cutikan. macam akak ni cuti pun macam tak ada makna, en. abah kena outstation, melepak jela kami kat umah, anak2 merungut nak kluar jln2, akak malas nak layan selagi en. abah tak balik. tak berani nak g shopping complex tanpa pemantauan en. abah...mcm2 mende boleh jadik sekarang ni..bahaya

  5. aik.. nape kene keje.. dorang byr gaji triple tak.. huhhuh cian kak adda.. byk bersabar yerk.. senyum² selalu :)

  6. huhu..aku pun bersedih ni..xdpt balik kg. duet tadak..huwaaa

  7. asfz lily says:

    sedey nya...
    ngee~
    sabar yekk..
    :)


    http://asfzlily.blogspot.com

  8. adda says:

    huhuu.. byk jugak kisah sedey u ol yek.. yg cuti nak balik kg tak dpt tadak duit huhuu.. sgt sadis ko mr bang miji..

    mamasyaza pun sedey gak.. tak kak dpt duk umah dgn anak2 tu pun dah satu nikmat tau

    takde nye dpt tripale pay.. esok sabtu mmg hari bekerja saya pon huhuhuu.. tp mintak cuti gak sebab nk tgk adik konvo.. takpe keje tetap keje, blogwalk tetap blogwalk huhuu

  9. aril says:

    kerja apa ek org lain cuti kita kerja..selamat berkerja di hari tak berkerja :-)

  10. nza says:

    sabor jelh....kesiannnn...

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 339999 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors