Waarrggghh kalau mcm ni lebih baik aku tido

Makcik tgh tensen ni.. dalam satu jam ni tak sampai 10 blog dpt aku terjah.. ni broadband ke berukband nih? waaa.. geramnye.. nampak gayanya terpaksalah blogwalk esok.. lebih baik aku tido. lagipun nak cantik kena ada tido yg cukup kan..kan..kan.. so, kepada kengkawan yg dh visit blog ni aku nk minta maaf nanti kemudian baru aku leh revisit u ol punya blog yek.. kalau aku teruskan juga blogwalking mahunya naik sewel aku ni.. hua hua huaa.. good nite sume..

p/s: buffered aku tak idup ni.. camne la nak masyuk ayoyo kemana plak dia menghilang plak ni..

mamapp

Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..

7 Comments

Words of wisdom

  1. mmg berukband boleh wat kita jd sewel....hu..

    ReplyDelete
  2. confirm mmg berukbandllah tu.. ahahkss

    ReplyDelete
  3. sabar sabar...line tak clear tu...tak pun berukband dah tido kot..huhuhu.

    ReplyDelete
  4. haha.. sini plak tiba2 lambat tadi. bengang gak!

    ReplyDelete
  5. hihi.. sabar2.. berukband pn dah penat tu!

    ReplyDelete
  6. same la k.adda semalam pun hajar geram jer... hajar nak g jalan2 kat rumah blogger lain lembap tul berukben tu.. huhuhu... hari ni laju plak tu yang pagi2 dah datang bertandang tu.. hehehe...

    ReplyDelete
  7. hhi.. masalah global. mlm tadik pun agak slow. last2 tertidur dpn pc sementara nk tunggu loading.. terbangun kul 4pagi huhu

    ReplyDelete
Previous Post Next Post