2nd Buffered n 1st Metered Earning

Ini entry yg dh basi, patutnya update isnin lagik tp apakan daya aku tak dpt nak main intenet kat umah. anak aku tak izinkan. dia suh main dgn dia aje jgn wat keje lain.. huhuu.. ada sekali tu aku bangun kul 4.30 pagi n baru je nak bukak pc tetiba je dia bangun tido. pastu dia terus x tido sampai pagi. ayoyo...

tp harini dia dh titun, aku bagi dia ubat selsema n batuk tadi.. so line clear dpt le aku update apa yg patut esp pemenang contest Happy Faces at Playground tu.ok, aku nak update ttg nuffnang aku. alhamdulillah. buffered yg dpt last week dh jadik metered earning. pastu dpt buffered baru plak. thanks ye nuffnang..

mamapp

Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..

Post a Comment

Words of wisdom

Previous Post Next Post