Saturday, February 27, 2010

Senarai penuh Contestant Happy Faces at Playground Contest

Seperti yg dijanjikan, inilah senarai 65 peserta contest. ramai n sgt comel2 belaka. nasib baik aku tak payah pening nak pilih haha.. aku dh serahkan pada hubby utk dia pilih TOP 10. lepas dia abis pilih nanti aku announce ok.

Sementara tu layan pic2 anak2 yg comel ini. kalau ada masalah2 sila letak dibahagian comment yek.. sekali diulangi, pemilihan pemenang langsung tidak melibatkan aku. so, rasanya takde la berat sebelah etc kan. sebab hubby aku tak kenal satu org pn kat senarai contestant. pastu aku rasa taste hubby aku ni sebenarnya ok gak. tu yg rasa konfiden lantik dia sebagai juri.

ok gud luck kepada semua..





14 Responses so far.

  1. white eve says:

    woa...sume rpon comel2 belake..mesti pening cik husband tu pilih nnt...pekate suh cik syafi yg pilih? hahak xD

  2. wah...x sabar...x sabar...

  3. zaza says:

    Semoga FARIS IZ'ANN manarik mata JURI.. Amin..

  4. ramai juga peserta ye. good luck to all.

  5. yey...aqish ada....good luck semua...

  6. Jet says:

    Oh,your blog is very nice .I really like it ^^!


    ..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥.
    ♥..♥  ╔══╦══╗╔╦══╗  ♥..♥
    ♥..♥  ╚═╗║╔╗║║║╔╗║  ♥..♥
    ♥..♥  ╔═╝║║║║║║║║║  ♥..♥
    ♥..♥  ║╔═╣║║║║║║║║  ♥..♥
    ♥..♥  ║╚═╣╚╝║║║╚╝║  ♥..♥
    ♥..♥  ╚══╩══╝╚╩══╝  ♥..♥
    ♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥


    ----------------------------------
    Welcome to my website : http://9wallpapers.blogspot.com. This is a website where have a lot of beautiful wallpapers . Especially , all free !!!!

  7. aNoZ says:

    semua comey2. huuuu

  8. Nana says:

    ok dah termasuk dlm list hehe xsabar tunggu keputusan

  9. adda says:

    hehe saya pn xsabo tunggu top 10 ni hehe

  10. nza says:

    comel2nya...rasa nk kidnap jerrr ank2 kecil tu sume....

  11. kalau umor 20
    tapi baby face leh betanding x..
    hahahahak

  12. adda says:

    kak nza, tau xpe haha,,

    aus, soklan yg paling cepu emas nih. perlu jawab ke soklan ni? hahahaha

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 339999 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors