Sunday, February 7, 2010

Perkenalkan Innity

Salam sumer, setelah rata2 rakan blogger memberikan feedback yg amat positif ttg innity ni aku pn cuba mohon. alhamdulillah berjaya. so mulai ari ni aku dh masukkan innity skali dalam blog ini. jangan malau2 n segan2 utk klik innity aku yek. aku letak 4 tempat, satu, kat leaderboard atas askali, kedua, atas follower list tu, ke 3 kat sebelah kiri dan 4 atas shoutmix aku. so, jangan lupa klik2 tau. thanks

5 Responses so far.

  1. wansteddy says:

    lebih okey dr nuffnang ke adda?
    income nya pulak macam mana?
    wah tanya bnyak pulak kui3...

    sbb kalau nuffnang selalu tido iklannya. selalu gk tgk iklan ni kat blog org lain, xpernah lak tgknya tdo. klu berterusan macam tu kan bagus :)

  2. nza says:

    2lh, nuffnang slalu je tido...trkdg seminggu blm tntu bndun.....his, geram la...

  3. adda says:

    nuff selalu gak tdo. kalau rata2 org ckp pendapatan seminggu nuff boleh dpt sehari je innity ni. berbaloi2.. kalau nk tau kena tgk nanti brape dpt ye

  4. CikMin says:

    ok set! cikmin dah bookmark blo mama shafi..ni dpt LCD 1 kt header..nnt mai rumah pulak ye...

    www.cikmin.com

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 339999 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors