Hadiah dari Kak Nza

Firstly, minta maaf byk2 pada kak nza. sebenarnye aku dh dapt hadiah ni dh lama sgt dah. sebulan kot. tp tak sempat nk wat post utk terima hadiah ni. hadiah ni bersempena aku tersenarai dalam top 10 commentor blog kak nza [http://4fn1mn.blogspot.com/]. tak sangka dpt hadiah ni sebab setau aku kak nza nk beri utk top 5 ajer. tp aleh2 dpt pesanan dr kak nza yg mengatakan aku dpt hadiah.. yippie.. suka sgt..


ni lah hadiah yg aku terima. suka sgt2. notebook tu boleh pakai utk aku wat masuk meeting. photo frame tu aku letak kat tepi cpu aku. cadang nk cuci gambar syafi n letak kt dalam tuh.. opis mate ada yg usha. tp sori yek.. ini aku yg punya hahaha.. anyway, thanks ye kak nza. semoga persahabatan berkekalan..


keadaan frame comel tu kt cpu aku. lum ada gambo lagik ye

mamapp

Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..

1 Comments

Words of wisdom

  1. hi.hi.hi.....gift xsbrapa brbnding nilai prsahabatan kita....

    ReplyDelete
Previous Post Next Post