Sunday, January 17, 2010

Syafi lagik

Nak update lg ttg syafi. skrg ni dia xnak tido dgn kitaorg (my hubby n me). selama ni kotaorg tido atas katil yg sama. tp sejak lebih kurang sebulan lalu dia lebih selesa tidur kat tilam yg aku bentang sebelah katil kitaorg. kekadang tu asalnye tido atas katil.. tp bila aku abgn pagi aleh2 dah ada kat tilam dia tu. agaknye dia nk privasi kut..

satu lagi, dia ni skrg sgt suka "berkemas". ni yg selalu buat aku naik angin.. isy.. selalu gak kena marah.. bila kena marah tu mulalah merajuk plak. ayoyo

6 Responses so far.

  1. Rash says:

    suke berkemas? xpaham.. mengemas ker?

  2. kakngah says:

    bes nyer.....
    anak2 aku sume tido berbantal lengan aku lg... tggu diorg dh btl lena.. baru aku blh tukar posing...

  3. adda says:

    RASH, BERKEMAS TU LAWANAN DIA hehe.. maksudnye kuat buat sepah lee.. suka sgt sepahkan barang aku pn pening haha..

    kakngah.. wah manja anak kakngah.. syafi tak suka kite peluk2 sgt

  4. haih.... mau dia tido camtu takpe gak..
    anak teman asek nak nyelit tengah2 jea...

    haih..... payah.

  5. Kyuubi_85 says:

    haha... ank2 yang meningkat umur memang g2 kan? :D

  6. 'berkemas' tu yang lomah lutut tu..
    poning2..
    haha~

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 339999 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors