Friday, September 18, 2009

Ramadhan berlalu.. Syawal menjelma..

Lagi 2 hari je lagik nak r aya ni.. tgk member blogger pun dh mulai surut visits nyer. hehe.. sah, mmg dah ada yg dah pulang ke kampung. aku keje arinih.. insya allah mlm ni lepas buka k ita org akan berangkat balik ke muar, kampung aku.. hee tak sabo rasanye. fara adura aka member fotogediks aku dh sampai semalam lagi.. jeles.. jeles.. hihiii.. alhamdulillah persiapan sume dh buat, tudung raye baru beli tadik, samping syafi beli 2 hari lepas.. lega aku sume dh lengkap.. tinggal menunggu harinya plak.. kekadang tu terasa sedih gak nk tinggalkan ramadhan.. ye lah tak tau lagi ramadhan taun depan dapat jumpa lagi ke idak.. mcm allahyarham ustaz asri, dia pergi sebelum sempat nak jumpa ramadhan lagi kan.. renung2 kan lah.. taun ni aku tak berapa rasa kemeriahannyer.. maybe sebab belum sampai kg lagi. persiapan sume mmg syafi didahulukan..

OK lah semoga kawan2 semua bergembira berhari r aya .. makan tu ingat2 lah aku yek hihi.. berhati2 di jalanr aya .. lepas ni kl lengang tp kt kampung plak yg jem.. jgn lupa ambil gambar byk2 tau. pastu leh tunjuk dlm blog.. assalamualaikum..

One Response so far.

  1. MaMaSyAzA says:

    berhati2 dijln raya....selamat berhari raya

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 339999 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors